Mapas de asientos » Air Europa » Airbus A330 200

Seat Map Air Europa Airbus A330 200


Seat Map Air Europa Airbus A330 200

Detalles de asientos

ClassPitchSeats
Negocios50-52 in (125-130 cm)"24
Economía30 in (75 cm)"275

Configuración: Two-class

General

As of January 2011, the Air Europa fleet operated 7 Airbus A 330-200, with no additional ones expected to arrive in the near future.

With a length of almost 59 m (193.6 ft) and a wingspan of about 60 m (197 ft), the Airbus A330-200 is capable of a cruising speed of 871 km/h/537 mph at 11,000 m/36,000 ft. Its maximum range is 13,430 km/8,340 mi, its service ceiling 12,527 m/41,100 ft, and maximum speed 913 km/h/563 mph at 11,000 m/36,000 ft.

more

The passengers can read both the national (Spanish) and international press. They will also be able to enjoy music channels or watch feature films if making an intercontinental flight. The company offers excellent meals with Spanish flavors and some of the best Spanish wines. You have to pay for headphones or bring your own. Duty free products can be bought.

close

Fotos (5)

Ver todo Añadir fotos

Opiniones
Nota global:

Write a review
Página : 1 | 2
Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Jan
útil Votos
Opiniones
Asiento: 4A
From:
Madrid-Barajas (MAD)
To:
Tenerife-Tenerife Norte (TFN)
Nota:
3.83
3.83
3.83
 de 5
Business till row 4. Nice but a bit dates. Row 8 ans 27 in economy have no window due to an airduct in The fusulage construction.
Esta opinión fue útil
97 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by boraljet
útil Votos
Opiniones
Asiento: 40A
From:
Madrid
To:
Punta Cana
Nota:
2.67
2.67
2.67
 de 5
Un vuelo de 9 horas y solo 30in de pitch. Yo con mis 1,80 (que tampoco es una altura exagerada) rozando con las rodillas en el asiento delantero: insufrible. Además el EC-LVL es el avión más ruidoso en el que me he subido en la vida (motores y crujidos varios).
Esta opinión fue útil
85 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Her Nan
útil Votos
Opiniones
Asiento: 13G
From:
Madrid-Barajas (MAD)
To:
Montevideo-Carrasco International (MVD)
Nota:
3.17
3.17
3.17
 de 5
Te venden los cascos por 3 euros, " tv " en cada asciento
Esta opinión fue útil
70 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Administrator
653 útil Votos
40 Opiniones
Asiento: 41D
Nota:
3.50
3.50
3.5
 de 5
From:
Miami-Miami International Airport (MIA)
To:
Madrid-Barajas (MAD)
Nota:
3.50
3.50
3.5
 de 5
Sat on 41D and fortunately I had the 3 seats for myself. However, be warned, the pitch starting on row 40 CDF is smaller than the rest of the plane. Those seats are extremely tight so try to avoid them. Row 40 CDF are definitely the worst seats bc they have no tray table in front (obviously they are misaligned) with the row in front and the seats have the tables inside the armrest making the width of the seat even smaller than what it already is.
Esta opinión fue útil
53 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by nuria
útil Votos
Opiniones
Asiento: 23G
From:
Buenos Aires-Ezeiza Ministro Pistarini (EZE)
To:
Madrid-Barajas (MAD)
Nota:
1.50
1.50
1.5
 de 5
El vuelo fue bueno con horarios cumplidos al minuto. El catering pobre tirando a muy pobre. Lo peor del viaje, con diferencia, el espacio entre los asientos: mido 1,65 metros y mis rodillas tocaban con el asiento de delante. Infernal se ponia cuando el usuario del 22G reclinaba su asiento, momento en que no solo se hacia dificil el descanso, sino imposible visualizar en el monitor individual una pelicula ya que la pantalla estaba a nenos de un palmo de mi cara. Tal era la situacion que la azafata al ver la situacion que se creaba durante el reparto de las bsndejas, pidio al usuario de delante que pusiese el adiento en posicion vertical.
Esta opinión fue útil
39 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by dlasanta
útil Votos
Opiniones
Asiento: 20A
From:
San Juan-Luis Munoz Marin Intl (SJU)
To:
Madrid-Barajas (MAD)
Nota:
1.67
1.67
1.67
 de 5
This is the only non stop flight between SJ and Madrdi. That said, the plane on this flight was the most uncomfortable I have flown to Spain. I prefer window seats to try to sleep resting against the window but on thie window seats on this plane have a box on the foor for the individual TVs that takes up half your space for the feet. The pitch is tooooo small and if the person in front reclines they are literally in your ñap. To eat I had to ask them to please put up their seat. tV entertainment was very limited and person next to me was unable to use hers as it was defective. Service was only ok. The only tip I can offer is be prepared to be very uncomfortable for a long flight. I dont think there is a good seat on this plane.
Esta opinión fue útil
29 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Christian Freischutz
28 útil Votos
1 Review
Asiento: 7A
From:
Madrid-Barajas (MAD)
To:
Cancun-Cancún International (CUN)
Nota:
2.67
2.67
2.67
 de 5
the outlay here is wrong, Air Europa flies to Cancun in an all economy class configuration, so the review for 7A is the seat 13A (has an extra fee), the 13A&H are good but have bit less legroom than 13B&G due to the exit door mechanisms, the seats 13 C-F (row 7 in your picture) have bit more space than regular economy but also pretty scarce. The co shows only 2 movies in an 11 hour flight and you have to pay for the headphones...uff
Esta opinión fue útil
28 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Manuel
útil Votos
Opiniones
Asiento: 10A
From:
Santo Domingo-Las Americas (SDQ)
To:
Madrid-Barajas (MAD)
Nota:
2.83
2.83
2.83
 de 5
El avión fue un 330-200 matriculado EC-JQQ del 2006. Pantallas personales en cada asiento con contenido diverso y películas recientes bajo demanda aparte de juegos y musica. El servicio decente, la comida poca aunque de buen sabor y solo 2 opciones pollo o pasta, los asientos estrechos y apretados, puntualidad excelente normal en air Europa. Desde el asiento 10A hay buena visilidad al exterior.
Esta opinión fue útil
29 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by her Nan
21 útil Votos
1 Review
Asiento: 22G
Nota:
3.17
3.17
3.17
 de 5
From:
Madrid-Barajas(MAD)
To:
Montevideo-Carrasco International(MVD)
Nota:
3.17
3.17
3.17
 de 5
Vuelo correcto atención por parte del personal muy amable. La compañía cuenta con varios aviones a330 200 /300 (creo que 15 ) entre ellos algunos (creo que 2 o 3 son un poco mas antiguos ) y no cuentan con tv en cada asiento el mapa que aparece aquí no coincide con el avión que comento ,este por lo menos hace ruta MVD MAD (me ha tocado 2 veces de 8 ) La conformación de asientos comienza la clase turista desde la fila 15 hasta la fila 48 donde se estrecha el avión y pasa de 4 asientos en fila central a tener 3 asientos hasta la fila 53 en adjunto una foto del mapa PD: llevar cascos ,te los cobras 3 euros!
Esta opinión fue útil
21 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Ulisses Moreno
26 útil Votos
1 Review
Asiento: 2A
From:
Cancun-Cancún International (CUN)
To:
Madrid-Barajas (MAD)
Nota:
4.17
4.17
4.17
 de 5
Muy bien, no es lo mas cómodo del mundo pero se viaja bien, excelente el servicio y puntualidad.
Esta opinión fue útil
26 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Pau Puyo
20 útil Votos
1 Review
Asiento: 41E
From:
Barcelona-El Prat De Llobregat (BCN)
To:
Buenos Aires-Ezeiza Ministro Pistarini (EZE)
Nota:
3.00
3.00
3
 de 5
La verdad es que ha sido una buena experiencia , yo vuelo mucho por trabajo. En esta oportunidad me han enviado con Air Europa. No es Lufthansa pero no esta mal. El espacio es el habitual en casi todas las compañías aéreas. La atención muy buena , puntualidad ok y servicio abordo correcto.
Esta opinión fue útil
20 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Joaquin
útil Votos
Opiniones
Asiento: 35H
From:
Madrid-Barajas (MAD)
To:
Montevideo-Carrasco International (MVD)
Nota:
2.67
2.67
2.67
 de 5
The plane has a good IFE system but the seat are really unconfortable.
Esta opinión fue útil
19 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by ZooZ
útil Votos
Opiniones
Asiento: 13G
From:
Barcelona-El Prat De Llobregat (BCN)
To:
Philadelphia-Philadelphia International (PHL)
Nota:
3.67
3.67
3.67
 de 5
A GOOD SEAT, ENOUGH SPACE FOR TALLER PERSONS AS WELL. ENTERTAINMENT: MOVIES AND GAMES KEPT ME ENTERTAINED ALL THE WAY.
Esta opinión fue útil
15 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by andrea
12 útil Votos
1 Review
Asiento: 41J
From:
Madrid-Barajas (MAD)
To:
Rome-Leonardo da Vinci International (FCO)
Nota:
2.17
2.17
2.17
 de 5
No room for a standard trolley on the overhead bin, enough pitch but a very disturbing box on the floor of every A, F & J line; screens opening and closing every 5 minutes, broken plastic everywhere, what else? Btw, good window view and not very noisy, despite the take off.
Esta opinión fue útil
12 encontraron la opinión útil


Air Europa-Airbus A330 200 Seat Reviews by Andres Alcala
útil Votos
Opiniones
Asiento: 37C
From:
madrid
To:
sao paulo
Nota:
2.50
2.50
2.5
 de 5
Its nice when a flight its not overly booked but I think everybody had already experienced this flight as they were all looking desperate to get at least two empty seats to get that extra comfort. Cant say too much, economy will always be economy. Leg room, food... I was surprised to have a full entertainment system installed for my own but... did not work. I hope the pilots screens are better than the one I had. Service was excellent, three languages spoken, attention to detail. Wish I could go back in Business class ;)
Esta opinión fue útil
9 encontraron la opinión útil


Página : 1 | 2

Leyenda