Mapa de asientos Aerolineas Argentinas Airbus A340 300 – Plano del avión

Seat map for Aerolineas Argentinas Airbus A340 300

Detalles de asientos

Class Tono Ancho asientos
Club Condor 60" 21" 32
Economy Class 31" 17" 248

Presentación general

There are 3 A340-300s in Aerolineas Argentinas’ fleet, each with a total capacity of 280 seats – 32 in Condor class and 248 seats in Economy class. With a length of almost 64m, this plane has a wingspan of just over 60m and a flight range of 13,700 km, offering a cruise speed of 871 km/h/537 mph at 11,000 m/36,000 ft.
Condor class seats have height adjustable headrests, and adjustable leg supports. Each seat has an individual video screen with stereo sound.
Cribs are available for babies weighing up to 7kg on international flights aboard B747s and A340s. Special menus are available on most flights if requested on booking or minimum 24h in advance of flight.

Fotos (2)

Galería de imágenes para Aerolineas Argentinas Airbus A340 300
Overall rating  
3.5 of 5 based on 15 user ratings

Reviews

2016-10-31
4 de 5
24 Votos útiles
Asiento 5J
Origen EZE
Para Cancun - Cancún International (CUN)
Night time flight. Food and drinks were perfectly good. The cabin staff were helpful and courteous. We departed and arrived on time. The seats were tired looking but worked properly and while not a flat bed I slept soundly for many hours. Did not use entertainment - I never do preferring to read or work. After reading other reviews I was worried but no need - would fly with AA again. and the fare was excellent value for business class.
24 encontraron la opinión útil. Esta opinión fue útil?
2015-03-25
3.5 de 5
58 Votos útiles
Asiento 32A
Origen Buenos Aires-Ezeiza Ministro Pistarini (EZE)
Para Miami-Miami International Airport (MIA)
Fotos
This seat map does not match with the real plane. Flight was good and on time. Seats have acceptable recline angle (more than AA 777).
58 encontraron la opinión útil. Esta opinión fue útil?

2018-07-25
2.5 de 5
1 Votos útiles
Asiento 45D
Origen Madrid - Barajas (MAD)
Para Eze
Fue horrible. El ruido durante todo el viaje es insoportable, además es muy difícil salir al pasillo. La pantalla del pasajero de al lado estaba estropeada, no paraba de preguntar cómo funcionaba tanto a mí como a lxs azafatxs.
1 encontraron la opinión útil. Esta opinión fue útil?
2014-04-19
3 de 5
70 Votos útiles
Asiento 24C
Origen Madrid-Barajas (MAD)
Para Buenos Aires-Ezeiza Ministro Pistarini (EZE)
The Seat Electronic in Thema first 4 rows of this compartment does not work. More than 12 hours flighttime without entertainment, readinglamps and the possibility to call a flightattendent.
70 encontraron la opinión útil. Esta opinión fue útil?
2017-09-30
4.5 de 5
7 Votos útiles
Asiento 35a
Origen Buenos Aires - Ezeiza Ministro Pistarini (EZE)
Para Cancun - Cancún International (CUN)
Hermoso avion, comodo, amplio, sereno y sobre todo rapido, corrida final a 1033 km/h, llegada 40 minutos antes de lo previsto. El servicio de la tripulación, acorde a una compañia Skyteam, EXCELENTE.
7 encontraron la opinión útil. Esta opinión fue útil?
2014-01-13
2 de 5
92 Votos útiles
Asiento 5H
Origen Miami-Miami International Airport(MIA)
Para Buenos Aires-Ezeiza Ministro Pistarini (EZE)
Club Condor, a business class seat. Hard as an ironing table, very worn, and very angry crew.
92 encontraron la opinión útil. Esta opinión fue útil?
2018-08-17
3 de 5
0 Votos útiles
Asiento 17A
Origen Buenos Aires - Ezeiza Ministro Pistarini (EZE)
Para Miami - Miami International Airport (MIA)
The seat is fine. But very small legroon
0 encontraron la opinión útil. Esta opinión fue útil?